tisdag 23 september 2008

En fixar dag

P-O ledig idag. Så idag blev det en fixar dag.
På fm var jag och Mio på babymassage. Mysigt som vanligt. Vägde och mätte han även idag. På sin 4 månaders dag :-)
Nu väger han 7630 g (tror jag det var) och 64 cm lång :-)

Vi kom hem lagom tills vi skulle börja med lunchen.
Det var fint väder idag. Så p-o och cassandra gick ut och lagade cyklarna och hennes skottkärra som hade gått sönder. Jag var inne och bakade massa bröd och Mio sov :-)

Efter brödet blev jag oxå sugen på att gå ut så jag började med att rensa bort att ogräs och sen även rensa mellan våra stenplattor på framsidan. Det blev väldigt fint. Ställde även in grill och utemöbler i garaget. Så nu är det rent och fint :-)

Nu har jag ont i ryggen för jag har hållt i gång så mycket.
Men nu är det snart dax för tv. Top Model 10 :-D
Sen blir det någ att se ikapp från dvd som vi har spelat in.

Over and out

Inga kommentarer: