fredag 26 september 2008

Fika idag igen!

Imorse kände jag mig bara trött och nere. Mio har börjat att vakna många gånger igen. Han äter bara 1-2 gånger men sover oroligt och vaknar när han inte har napp mm

Hade inte lust till mycket.
Men fixade endå med tvätten och disken. Sen myste jag med Mio i sänge och läste min bok.
Och gjorde lunchen färdig tills Cassandra skulle hämtas :-)
Falukorv i ugn med bulgur.

Gud vad trött jag var sen. Vi la oss i sängen allihopa, Cassandra skulle läsa en bames tidning för oss och både jag och Mio somnade :-)

Eftersom vi inte hade några planer idag, så bjöd Anette in oss på fika på em. Det var väldigt skönt att komma hemmifrån lite.
Vi fika och satt och pratade tills kl var 18, väldigt trevligt. Tack!
Anette ville gå ut med hundarna en snabbis så vi fick hem Loke :-)
Hade även beställt hem pizza till mig och Cassandra och dom var väldigt snabba tog max 10 min :-)
Så där stog jag med 3 barn och 2 vagnar och hade fult upp.
Nu sover barnen sen 1 timme och p-o har nästan precis kommit hem så nu ska vi umgås lite.
Här kommer även lite bilder från idag som Anette har tagit :-)






1 kommentar:

E sa...

Så fina bilden gumman! Kul att du har blogg också! Får börja läsa i den :)
Ha en fin kommande vecka!
Kram Emmi