lördag 27 september 2008

Singstar beroendeframkallande

På förmiddagen idag så var det öppet hur hos ambulansen så jag och Cassandra gick dit. Så fick p-o vara hemma med Mio :-)
Cassandra tyckte det var väldigt spännande. Fick testa blåljusen, sitta i ambulansen, åka in på en bår i ambulansen mm :-)

Till lunch idag åkte vi ut till mcdonalds och åt :-D testade dom nya pommesen goda!! och den nya hamburgaren.

Vi hade blivit bjuda ni till min mamma och pappa på em för pappa och p-o hade tipat på stryktipset. Och jag, mamma & Cassandra skulle pyssla. Men blev inte så mycket med det. Tiden försvann och vi var trött.

Gjorde hemma gjord pizza. Anette kom även och åt med oss.
Efter maten gick p-o hem och hämtade singstar så där har vi stått hela kvällen nu. Verkligen beroendeframkallande. Vi fick även med både min pappa och anette som inte alls tänkte sjunga först :-D
Men jag och Anette var gryma. Vi stog och sjöng i någon timme :-)
Har precis kommit hem så nu är vi trött och ska sova.
Cassandra var så trött så hon somnade där. Så vi får hämta henne imorgon :-)
Läger in bilderna imorgon från idag.
Orkar inte nu.
Nu är det sängen som gäller!

Inga kommentarer: