torsdag 25 september 2008

Mys eftermiddag

När Cassandra var på daig idag så tog jag det bara lung, är så trött idag.
Mio sov och jag satt vid datorn.

Till lunch blev det misslyckade potatisplättar. Men det gick ner ändå.
Sen begav vi oss av till stan. Cassandra cyklade och jag & Mio gick :-)
Kollade runt lite i affärerna och sen gick vi och fikade på ritz. Mysigt var det och underbart väder :-)

Hade tänkt att vi skulle till blomsterlandet sen oxå men jag var så trött så vi orkade inte gå dit. Så det får bli imorgon.
Vi gick till stora lekplatsen istället.
Cassandra lekte med lite andra barn och jag satt och läste min bok i solen och passade Mio :-)

Idag har jag faktiskt tagit lite kort med som jag tänkte bjuda på :-)
Först en bild på min familj från sthlm
Jag gick och svarade i telefonen och Mio
tog hand om matningen istället
Fin Cassandra målar
Cassandras kvällsmat :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra tips där med maten =) =)