tisdag 16 september 2008

Tvättning och Pyssel

Har sovit riktigt dåligt inatt. Somnade vid 2 tror jag. Mio vaknar hela tiden så jag hinner inte änns somna. Har så svårt att somna om.
Har kört massa tvätt idag, hängt tvätt, lagt in tvätt. Usch nu är jag så trött på tvätten. Men det behövdes göras. Måste hinna tvätta upp nu innan vi åker till Sthlm på Fredag. Så vi har några kläder att ha med oss :-)

Mio sover fortfarande lite dåligt på dagarna med. Han är jätte trött, men så envis och vill inte sov. På em gjorde jag ett kort som jag hade på beställning. Ett bröllops kort. Blev väldigt nöjd med det. Gjorde även ett kort som ska användas i helgen.
Men det får ni se efter helgen :-D

Cassandra har lekt mycket på sitt rum idag och även spelat dora på datorn.

Kl 16.40 kom min mamma hit för att passa barnen så jag kunde gå på föräldrarmöte.
Det var en där från biblioteket som gav massa tips på böcker. Så nu har jag skrivit upp en del. Så nu får vi gå dit och låna någon dag :-)

Mio var jätte trött vid 16.30 eftersom han inte hade sovit på em som han brukar göra. Så han somnade då. Men vaknade igen vid 17.15. Berättade mamma och sen var det inte lätt att få han att somna igen.
Han som annars brukar sova innan kl är 18 för natten. Idag somnade han 20.00
Och Cassandra hade oxå svårt att komma till ro. Men så är det alltid ifall det är någon här på kvällen.


Mio äter upp hela sin hand



Bröllopskortet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort :)

Anonym sa...

Jätte fint kort =)
Har utmanat dig i min blogg ;-)