onsdag 24 september 2008

Fika!

På förmidagen var p-o hemma idag. Han började 11.30 så jag fick sovmorgon. Han fixade frukost till barnen och fick iväg Cassandra till dagis.
Så jag gick upp vid 9 tiden och tog en dusch.
När jag kommer ner står p-o och viker ihop tvätten. Och sen putsade han alla fönstrena och jag torkade runt fönstrena. Gud så dammig det blir.
Klippte även gräset innan det var dax för han att åka till jobbet.
Vi båda tyckte det kändes så skönt att hinna få gjort massa saker.
Jag har bakat en cheescake idag (men tycker inte den var så jättegod), planterat om blommorna inne, dammsugit mm.

Sen på em kom Sofia, NOva och Zion hit. Hade väldigt trevligt som vanligt. Gick en sväng till lekplatsen i det underbara vädret. Känns som sommar igen :-D Man blir så glad och får massor av energi.

Barnen sover sen 1 timme tillbaka och p-o är på jobbet så nu ska jag ner och sätta mig och mysa i soffan och kolla på Top Model :-)

Inga kommentarer: