onsdag 4 februari 2009

Fika + öf

Igår var jag på mammafika med bvc gruppen. Denna gången var vi hemma hos Maja och hade det trevligt :-)
Men jag var genomsvettig när jag kom dit!
Tar ca 10-15 min att gå till henne. Så efter att jag hade lämnat Cassandra på dagis tänkte jag passa på att gå till Ica för att handla lite. Sen hem igen och sen direkt tillbaks åt samma håll, eftersom Maja bodde vid Ica.
Men jag hade kollat fel på vår termometer (den stog på minsta grad talet) så jag trodde att det var -5 grader och tog på mig ganska mycket kläder.
Så när jag hade handlat så var det bara att gå hem snabbt in och av med dom svettiga kläderna, packa in maten, ta nya kläder och sen gå till fikan. Var väldigt varm och stressad då.
Men det gick bra endå.

På eftermiddagen gick vi till Öppnaförskolan. Har inte vart där sen Mio föddes så det var roligt :)

Inga kommentarer: