måndag 23 februari 2009

Långpromenad

Var ute och gick med Anette på em. När jag satt och åt lunch såg jag att det blev så fint väder.
Blev sugen på att gå ut och gå och ta kort :-)
Så vi gick enda bort till stafsinge och sen in mot stan igen. Var ute mellan 1 ½ - 2 timmar.
Mio och Loke var väl inte helt nöjda med att sitta i vagnen nästan hela tiden.
Dom klagade i skift :-)

Efter att jag & Mio kom hem så var det bara in och byta blöja och i väg igen.
Skulle ut till graven och även träffa Cassandra som var där med farmor och farbror.
Efter att vi hade vart och lagt fina blommor. Så åkte vi hem och Ingegerd och Tobbe åkte och köpte pizza till oss alla.

Nu sover Mio och P-O nattar Cassandra. Sen ska han upp på vinden och hämta ner en madrass.
Jag ska få sova där nere idag. Helt ostört. Det ska bli så skönt!!

Kommer lite bilder från idag. (Klickbara bilder)

















2 kommentarer:

elska sa...

Åh vilket underbar väder! OCh vilken skillnad, vi har rätt mycket snö för ovanlighetensskull. =)
Jag hittade stämpeln på Panduros hemsida.
http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=516005

Anonym sa...

Jättefina bilder!!