söndag 1 februari 2009

Gå ner i vikt med LCHF!

Har satt ett mål till mig själv att jag ska gå ner i vikt tills jag fyller 25 (den 21 juni) innan jag blev gravid med Mio så hade jag precis gått nera alla mina kilon.
Hade fyndat många fina kläder på rean. Köpte en väldigt fin kläning som jag inte ens har använt en gång. Skulle prova den när jag hade köpt hem den. Då fastnade dragkedjan och vi fick ta en tång och klippa upp den.
Så klänningen ska lagas och jag ska komma i den.

Så nu ska jag testa LCHF metoden.
Man ska äta mycket grönsker, kött och fett!
Mamma går på det nu och har märkt skillnad hoppas på det samma.
Och ut och gå varje dag!

Har tränat idag med mamma. Det var skönt att komma ut och röra på sig. Verkligen kämpa.
Det behövdes.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Heja, heja!!! Hoppas det kommer gå bra! Jag måste ta tag i mitt oxå....började träna men så bidde jag typsikt nog mega förkyld. Nu är jag bra igen så jag hoppas på att komma iväg imorgonbitti. Skönt att ta det på morgonen så är det lixom 'gjort'. :D