tisdag 10 februari 2009

Skor, skor, skor

Igår efter att P-O hade kommit hem från jobbet så åkte vi till Skopunkten i Halmstad. Var i akutbehov utav nya skora. Dom jag hade tog in vatten direkt man gick ut.
Så det blev 3 par skor till bara mig :-) (inte vanligt)
Jag fick 300 kr i rikspresentkort i julklapp utav Mamma & Pappa. Skorna skulle kosta 649 kr men efter presentkortet blev det bara 349 kr. Billigt och bra!!
Så nu ska jag slänga ut alla slitna skor så dom nya får plats.

Cassandra tyckte det var roligt, hon provade säkert alla skor som fanns till henne i affären :)





1 kommentar:

Jeanette sa...

Härligt med lite ny sko shopping.

Du frågade ang. pris på kläderna och på tröjan blir det 200:- och för klänningen i 122 blev det 260:-. Vet ej om det har med tygåtgenen också att göra.... hihi. Har fått bilder precis idag och jag läääängtar tills jag får hem kläderna. :)