lördag 21 februari 2009

Långpromenad

Idag när vi satt och åt frukost så fick vi ett sms av Anette som undrade ifall vi ville följa med till fynda. Skrev att jag var tvungen att gå till coop för att handla först.
Det behövde hon med så då blev det coop först sen hem med varorna.
Ta med ståbrädan till Cassandra eftersom det är ganska långt till Fynda.
Vi hittade inte det vi var ute efter. Anette ville ha någon bra förvaring till Lokes leksaker men med lok så inte hundarna tar dom.

När vi väl var klara på Fynda så var vi alla hungriga så vi bestämde oss för att gå in till stan för att luncha på The Lounge. Jag köpte en väldigt god panini med lufttorkad skinka/mozzarella.
Cassandra fick köttfärssås och pasta. Men som vanligt åt hon knappt något.

På em var vi hos mina föräldara. Beställde saker från panduros rea tillsammans. Cassandra lekte med morfar samtidigt som han tittade på fotboll :)
Mio kröp runt och pillade på det mesta. Precis som det brukar vara :)
Barnen somnade sent idag med tycker jag. Och jag är helt slut!

Har precis kollat på Melosifestivalen. Och är så trött. Så nu ska jag snart göra iordning här och gå och lägga mig. Har natten själv med. Vet inte när P-O kommer hem från festligheterna.

Inga kommentarer: