lördag 31 januari 2009

Lördags Fotboll

Idag hade vi faktiskt inte tänkt att gå till Mamma & Pappa föratt kolla på fotboll. Vi skulle ha gäster men dom var sjuka. Så det får bli om 2 veckor istället.
Så P-O tippade idag på em och ringde min pappa och sa att vi endå skulle komma. Vi bestämmde att jag & Mamma skulle göra mat tillsammans.
Vi kom överrens om att göra grillspett, revbensspjäll, salsa, tomatsallad med mossarella. Lite gott och blandat. Jag tog med lite saker och mamma hade lite :)
Cassandra ville oxå tippa bara för skojs skull och jag slänge oxå ihop en rad.
P-O & min pappa brukar spela för 32 kr var. Cassandra spelade för 2 kr och jag för 1 kr.
Som vanligt fick P-O 8 rätt. Inte ofta han får något annat.
Cassandra kom 2:a och fick 6 rätt!! Hon var bättre än morfar som fick 4 rätt.
Jag var sämst och fick bara 1 rätt :)
Cassandras kommentar till morfar var "Jag hade mycket mer mest än vad du hade!"
"Jag var BRA på tipset, sa hon oxå"

Nu är det dags för mig att sova alla andra ligger redan och sover!


Mio testa potatis, han sa "nam nam"

Inga kommentarer: