torsdag 29 januari 2009

Hemsk natt

Natten var inte alls bra här.
Jag kunde som vanligt inte somna. Har märkt det att när jag väl lyckas sova en bra natt (som jag gjorde igår) så sover jag sen 3 dåliga nätter istället.
Mio vaknade kl 1.10 och då hade jag ännu inte somnat.
Han fick välling och sen nappen. Men var inte nöjd efter det. Gick inte till han igen la han på sidan. Men endå inte.
Märke att han hade blivit förkyld. Så han var så täppt i näsan så han kunde inte andas när han låg ner. Sög ut lite snor med snorsugen, hjälpte inte!
Hämtade näsdropar och gav han. Hjälpte inte heller.
Så han fick komma in till oss och ligga mellan oss. Snurrade runt som bara den.
Tillsut somnade han, och jag utav ren utmatning!
Vi sov sen till ca 7.45 sa till P-O att ringa till dagis så vi slapp stressa upp till det.
Tog det lungt nu på morgonen.
Är så trött och har ont i huvudet!

Inga kommentarer: