lördag 17 januari 2009

Skandal i körslaget!

Idag har vi tagit borta alla tomtar. Ställde alla på köksbordet och vad många det var när alla stog på samma ställe.
Har även tagit ner julgardinerna, men inte hängt upp några nya ännu. Dom måste tvättas och strykas först.

Har försökt att städa lie allmänt här hemma idag. Sen vid 15 tiden åkte vi ut med barnen till heberg, farmor vill passa dom så vi skulle kunna få sovaostört en natt. Gud så skönt det ska bli :)
Kl 16 var det fotboll hos Mamma & Pappa som vanligt :) P-O trodde att han hade fått 10 rätt och vunnit 23 kr, men nu när han kom hem och kollade så var det visst bara 9 rätt och inga pengar. Så det ligger han och ältar nu i sängen :)
Efter fotbollen gjorde jag och mamma cesar sallad tillsammns. Det blev mycket gott. Sen tog vi en omgång i spelet "Ablsolut överrens"
Jag och mamma vann över Pappa och P-O :)

Sen var det dags för körslaget och vi hejdade på Wells såklart. Eftersom kören kommer från Falkenberg :) Men det blev totalt skandal när dom fick lämna programet. Och vi röstade 3 gånger. Riktigt tråkigt att dom åkte ut!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova riktigt skönt!!

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Han har bara åkt i den ett par gånger och då mest sovit hela vägen.. så jag vet inte riktigt om han gillar den men jag hoppas det :) Vagnen blev betydligt mycket lättare iaf, trodde inte liggdelen vägde så mycket :P