fredag 23 januari 2009

Jobbsök

Det börjar bli dax att tänka på att söka ett nytt jobb för mig.
Vissligen har jag redan ett fast jobb som jag trivs hyffsat på (dyrt att pendla) men har märkt nu dom senaste gångerna som jag har jobbat extra att mina händer inte alls klarar av det.
Får svåra eksem, kliar, svider och värker så i händerna så jag kan knappt sova på natten!
Då är det inte värt det!!
Vi hade även tänkt att P-O skulle vara föräldrarledig denna gången lite mer än när Cassandra var liten. Så nu är det många tankar som snurrar runt i huvudet.

Kommer man att hitta något nytt jobb nu när det är lågkonjuktur?
Hinner jag få ett nytt jobb inann jag måste tillbaks till mitt jobb i September?
Hur skiver man en bra ansökan?
Vad vill jag göra när jag blir "stor"?

Ska försöka få iväg några ansökningar idag. Eller iallefall skriva några!

Inga kommentarer: