söndag 11 januari 2009

Pyssel dag

Har inte hänt så mycket här i helgen. P-O har jobbat hela helgen. Jag och barnen har vart ute på promenader, handlat, städat, myst mm

Igår var det lördag och det betyder fotboll hos min mamma & pappa. Nej jag är inte intresserad utav fotboll men P-O och pappa tipar. Så hela familjen brukar hänga på så vi umgås lite.

Idag har Cassandra vart hos farmor och lekt hela dagen. Hämtade henne nu ikväll vid 18 tiden när P-O hade kommit hem. Bjöds på god stek.
Jag och Mio har gjort lasange, bakat siraps limpor, Suttit i gungstolen och kollat på film.
Han ville inte alls ligga i sin säng idag och sova. Så han sov i mitt kä i gungstolen mellan 11-13.30 då han jag inte laga mat till mig så det blev hemmagjord pizza från igår.

Hade sån engeri nu nyss när jag höll på i köket, men så fort jag satte mig här tog orken slut och jag blev jätte trött. Snart dags för sängen.


Mios sköna stil nuförtiden, sitter och läser Mama


Sen helt plötsligt när man tittar på han så har
han lagt sig på magen från sittandes :)

Inga kommentarer: