onsdag 21 januari 2009

Fika idag igen

Idag var vi på fika i stan med ett annat mammagäng som betog utav, Emma W & Alva, Anette & Loke, Sofia, Nova & Zion.
Vi hade bestämt träff på ritz kl 14. Jag och Anette hade följe dit, svängde förbi och hämtade mina linser. Äntligen! Ska bli så skönt att byta till nya sen.
Jag åt en Wells bakelse :-) (dom sålde det iag eftersom wells med fbg körens skulle uppträda idag i stan) Den var helt ok. Cassandra tog en barnens fika som bestog utav chokladboll med päron mer.
Tiden flög iväg som vanligt och vi hade det trevligt. Barnen underhöll sig bra.
På vägen hem gick vi och kollade lite i affärerna.

När jag hade kommit hem igen så lämnade jag bara in barnen för att sen ta bilen och åka och släga lite återvinning på Coop och sen åka runt till nästan alla affärer för att fylla på frysen.
Så nu har vi massa mat i kylen och frysen igen, skönt!

Så till kvällsmat idag blev det ostpanerade biffar med potatis och sås.
Mio sover sen 18.30, Cassandra ligger i våran säng med gosedjuren och försöker sova. Har precis läst en saga för henne. Men försöker lära henne att somna själv nu.
Känns som att det behövs dom dagarna jag är själv med nattningen!!

Nu är det snart dax för top model på tv :-)

Inga kommentarer: