söndag 22 mars 2009

Festen igår

Igår kväll var jag och P-O på jobb fest i varberg.
Det var väl sådär. Maten var god.
Men jag hade sån migrän så jag mådde illa. Så jag var inte på topp om man säger så.
Var lite lekar. Först tipspormenad när vi direkt kom dit. hade inte många rätt!
Sen var det dobidoo sång tävling bordsvis. Gick inte så bra där heller.
Men det gör inget för priset var endå endå godispåsar med kolor. Tycker jag inte om.
Efter deserten så blev det dans på dansgolvet och dj.
Det var roligt att svänga loss lite.
Men blev så yr sen och mådde sämre så då blev det frisk luft och vila igen innan bussen skulle komma och köra hem oss till Falkenberg igen.
var i säng vid 1 ungefär. Somnade fort och vaknade inte förens P-Os klocka ringde vid 7 imorse.
Han skulle upp och jobba stakaren. Jag låg kvar och sov till kl 10 så skönt!!
Sen upp och duscha och bara en yoggi till frukost.
Ringde och kollade läget hos barnen. Gick och hämtade Cassandra hos mamma strax efter.
Allt hade gått bra med.
Farmor kom in med Mio vid 13 och då åkte vi till Mcdonalds och åt lite.
Hade även gått bra med Mio hela natten :-) skönt!


Jag innan festen


Tack Sofia för hjälp
med smink och hår

Inga kommentarer: