onsdag 4 mars 2009

Gårdagen

Det blev aldrig att jag skrev här igår.
När jag kom hem igår kväll så var jag hungrig och datorn var inte på så jag orkade inte.

Igår på förmiddagen var det en städdag igen. Det blev till att tvätta 3 tvättar igår med. Så nu har jag kommit i kapp. Nu är det tomt i alla korgarna. Skönt!!
På em var det fika hemma hos en från bvc gruppen. Hade trevligt som vanligt och tiden den sprang iväg. Blev lite gnälligt på slutet från alla bebisar. Alla var lite trötta då :)

På kvällen var det dags för ett aerobics pass. Igår var det en annan ledare. Men tycker att det var roligt. Lite lättare steg hade hon. Efter träningen blev det till att handla lite mat så jag och P-O kunde äta när jag kom hem.
Gick och la oss i tid igår. Var så trött. Har sovit bra inatt.
Vaknade faktiskt 6.45 och kände mig pigg.

Nu är P-O och lämnar Cassandra på dagis och försöker få Mio att somna i vagnen. Han har vart vaken sen 5.30. Sen ska vi tapetsera köket. Så det blir det nog bilder på senare.
På em ska P-O iväg på pappagrupp på bvc så vi får vara eftektiva på förmiddagen nu.

Inga kommentarer: