torsdag 12 mars 2009

Sjuka

Vaknade inatt vid 1 tiden när Mio ville ha mat. En stund efter att han hade ätit så gnällde han till igen och jag gick in och kollade. Stackaren hade spytt ner sig själv och sängen.
Vi bytte kläde på han, tvättade av han och bäddade om.
Samma vissa igen vid 4 tiden.
Då ville han inte somna om heller.
P-O gick med han. För P-O mådde oxå dåligt. Han har med spytt.
Så nu har killarna i familjen då magsjuka. Får se ifall vi andra klarar oss.
Han fick lite vatten innan på fm men spydde upp allt direkt.
Hade inte ätit på 12 timmar innan, men för en stund sen fick han lite välling.
Har inte kommit upp ännu iallafall. Men han vart så lessen när vällingen tog slut.
Han var så hungrig. Men nu sover han igen.
Sover nästan hela tiden. Men bara i knät.
Tvätt maskinen har gått varm här idag med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackars Mio, hoppas han kryar på sig snart.

Jag fotade månen på M, alltså manuell, fotar nästan alltid på M då jag kan fixa alla inställningar så som jag vill ha då. Kul att du gillade dom bilderna :)

Anonym sa...

Ush då stackarna då...
Hoppas grabbarna kryar på sig snabbt och att ni andra klarar er!!!

Rosanna sa...

Hej!
Å tack.
Ja bloggen har jag grejjat med själv, har fått lite inspiration å kom igång hjälp på familjeliv. Om du går till forumdär å sedan söker på blogspot kommer det upp en massa diskutionsforum, där kan du söka mkt hjälp å fakta.
Lycka till.
Å hoppas Mio piggar på sig snart igen.
Kram.

Jeanette sa...

Usch stackars er och ha åkt på det. Krya på er!!!