fredag 6 mars 2009

Fredag

Idag är det fredag. Skönt!
P-O jobbar enda till 19.30 ikväll. Så jag får mysa med barnen istället.
Ikväll blir det snitzel och klyftpotatis *mums*
Fick ett sms innan om att mitt Me&I paket har kommit. Kunde hämta det efter kl 17 idag.
Så får se om jag går ner en snabbis med barnen sen. Men tror det blir lite sent.
Eller så cyklar jag ner sen när P-O har kommit hem.
Är så nyfiken på att se vad det blev i dom hemliga paketen :)

Imorgon ska jag och min mamma åka till Göteborg för att gå på Stämpel och scrapmässan.
Ska bli roligt. Vi var där i våras oxå. Hittar alltid mycket (för mycket!!) att handla :)

Vad har ni för planer för helgen?
Bara vara hemma med familjen eller ut på någon utflykt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, planer för helgen.. vara hemma på lördag, ska nog fortsätta att städa (började idag) och kanske hitta pånågot med hundarna när Kristofer kommer hem från jobbet. På söndag ska jag jobba som vanligt :)

Fick oxå sms om mitt paket, inte hämtat det än får se om jag gör det ikväll.