måndag 9 mars 2009

Lördagen

Har inte hunnit skriva här på hela helgen.
Så här kommer det lite av vad som hände i Lördags. En intensiv dag.
På morgonen var jag och Cassandra på Hoppis & Skuttis.
Mio fick vara hos mormor och morfar eftersom P-O jobbade.
Första gången vi gick på det. Cassandra tyckte det var roligt först tills vi sista leken när man lekte "vad är klockan herr tiger" och tigern skulle ta en.
Då ville hon gå hem sa hon. Men vi stannade kvar tills allt var slut.
Tror hon var lite för trött. Så det blir nog bättre nästa gång.

Sen bara det av hemåt för att äta lite snabbt. Sen kom barnens Farbror för att passa dom medans jag och mamma åkte till Göteborg och gick på Stämpel & Scrapmässa.
Vi var där i flera timmar. Tog en liten paus och gick ut och åt lite sen tillbaka igen och handlade och lagrade insparation.

Kom hem igen vid 18.30 nåntingt. Åkte hem till Mamma & Pappa och gjorde hemmagjord pizza som P-O hade förberätt innan fotbollen började på tv:n.
Sen när den goda pizzan var uppäten. Så gjorde jag och mamma lite snabbt en inflyttningspresent till Sofia och Charlie som jag och P-O skulle till sen på kvällen för att fira lite.
Kort kommer på den så fort jag har fått det av mamma :-) Hade ingen egen kamera med mig.
Festen var helt ok. Men både jag och P-O hade vart uppe länge och lång dag. Så vi gick hem ganska tidigt. P-O skulle även jobbba nästa dag.

Skönt att få sova en hel natt ostört med. Mio sov hos Mormor & Morfar och Cassandra hos Farmor.

Inga kommentarer: