måndag 9 mars 2009

Söndagen

Vi låg kvar i sängen och bara njöt av tystnaden. Händer inte ofta :-) Åt frukost ihop och sen åkte P-O till jobbet vid 9.45.
Jag gjorde iordning lite saker sen gick jag till mamma.
När jag kom till mamma så hade även Loke kommit dit. Hans mamma och pappa jobbade :-)
Sen blev jag kvar hos mamma och pappa hela dagen.
Cassandra ringde på eftermiddagen och frågade ifall hon fick sova en natt till hos farmor. Så det fick hon :-)
Så jag hade ingen bråska hem.
Lillkillarna lekte och dom sov. Mio sov massor igår. Så han var lite svår att lägga igår kväll, men det var inte så konstigt.
På em när Loke hade gott hem och Mio hade somnat. Så han vi äntligen pyssla :-) Som jag hade längtat.
Jag satt mest och klippte iordning mina omonterade stämplar. Och mamma stämplade.
Vid 17.30 kom jag och Mio hem igen. Då var det bara att började med maten. Jag åt revben och Mio gröt :-)

Inga kommentarer: