måndag 2 mars 2009

Halmstad idag igen

Idag var jag i halmstad igen. Men idag med Anette och Loke.
Jag var och bytte min klänning till en strl mindre. Kom på att det är bättre att ta strl M nu när jag håller på att tränar mycket och går ner i vikt.
Så man inte har kastat 450 kr i sjön för att den sen blir för stor.
Vi gick runt lite i affärena och köpte lite små saker.
Jag köpte blandanat ett linne på H&M som jag ska ha när jag tränar.
Sport bh och svarta strumpebyxor på Lindex.
Och köpte en rosa hello kitty väckarklocka till Cassandra i någon affär. Som det dessutom var 50% rabatt på.
En skön förmiddag blev det. Tog det lungt.
Åt på mcdonalds innan vi åkte hem igen.
Hade det verkligen trevligt idag. Tack!
På em när P-O hade kommit hem så fixade vi lite i köket. Satte upp återställare och målade kontakterna svarta inuti oxå.
Nu ska snart P-O iväg på innebandy och jag ska sätta mig vid tv:n och vika ihop lite kläder.
Cassandras nya klocka

Inga kommentarer: