tisdag 28 april 2009

Fixar dag

Idag har vi vart på vallarna för att träffa bvc gänget. Det var trevligt som vanligt. Barnen lekte bra. Märkte knappt ens av dom :-)
Lite små konstigt väder. Ena stunden var det varmt sen blev det kallt. Så man visste inte ifall man skulle ha koftan på eller av.
Sen var det bara att åka hem för att packa om väskan lite. Barnen skulle till Mormor och Morfar. Jag och P-O har vart på fixar kväll på dagis.
Massor har vi gjort och fint blev det :-)
Jag målade vita streck på vägen där dom kör cyklar och bilar. Målade även hagar.
Så nu har jag både färg på händerna och i håret :-)
Mer som blev gjort var. Bollplank, dockvrå i skogen, egen byggd spis, målat ute möbler, byggt 3 hästar, målat prickar på sandlådorna mm

Nu är jag trött så det blir en tidigt kväll idag.
Har haft huvudvärk nu igen. Har haft det sen igår em.

1 kommentar:

Lena sa...

Du verkar ofta ha huvudvärk. Jag kan varmt rekommendera spikmatta.
http://www.shaktimattan.se/ (finns flera som säljer)
Har själv lidit av huvudvärk och svår migrän men spikmattan har hjälpt otroligt!