fredag 17 april 2009

Utbränd

Här där vi bor så har vi några stycken gemensamma parkeringar och ibland är det några som är på bilarna där. Men som tur är så har vi garage. Men när P-O kom ut imorse och skulle åka till jobbet så såg han en helt utbränd bil på parkeringen och även bilen jämte hade blivit bränd på ena sidan.
Detta är det värsta som har hänt på parkeringen hittills, innan har det vart inslagna rutor, stulna däck, inbrott mm.
Polisen tror att branden var anlag. Får se ifall det står något i tidningen imorgon.
Jag tog bilder på det. Men får väl lägga in det sen när den andra datorn är lagad.

2 kommentarer:

Anette sa...

oj såg inte ditt nya inlägg så jag skrev min kommentar i inlägget innan, så du inte missar att läsa den :)

Anette sa...

Ja, jag läste om bilen,hemskt! Nu får han se till att sälja MR2:an så vi kan ställa in peugeoten i garaget, det är ju den viktigaste bilen vi har och den står ute.. det känns inte alls bra.

Jaha va roligt med hus! Jag vill också ha hus. men någongång i mitt liv får jag kanske mitt hus :)

Ja klart jag kan passa barnen, bara kom över med dom. Är det på eftermiddagen?

Kram