fredag 3 april 2009

Utedag

Igår när vi gick upp så var det väldigt tjock dimma.
men vi tog (jag & barnen) bilen och åkte till Gekås. Köpte nya vårjackor till barnen.
Köpte även 2 st Hello Kitty tröjor till Cassandra + lite små plock. Men det gick endå bara på 600 kr. Sen när vi endå var i Ullared så var vi juh tvungna att kolla in Panduro Outlet som öppnade igår. Men vi hittade inte nåt speciellt som vi ville ha. men köpte en ask med plastpärlor till Cassandra. Mio han somnade i bilen från Gekås till Panduor. Tar typ 3 min att köra :-) Så han la vi i en kundvagn :-) Han vaknade inte förens vi var hemma sen igen (tar 30 min att köra)
Men när vi skulle köra hem igen så var det strålanade sol och riktigt varmt och skönt.
Så efter maten gick vi ut till en lekplats på området. Och där satt vi i 3 ½ timme tror jag det var :-) Mio sov en hel del ute i vagnen under tiden.
Bjuder på lite bilder på barnen från igår i sina nya jackor :-)















2 kommentarer:

Elle sa...

Sötingar :)

Anette sa...

Vilka fina jackor!! :)Vi har också haft sånt där fint väder här uppe i sthlm :) Nu vet jag vilken lekplats du menar, det var den jag tänkte på men jag trodde den var liten (typ bara gungor) så jag trodde inte du menade den.

kram