torsdag 23 april 2009

Irriterad

Åh vad jag blir irriterad Nu har vi precis fått hem våra 2 st bänkskivor till köket.
Så nu när jag öppnar den lilla för att lägga den på plats så har dom gjort fel!!!
Kantlisten har blivit fel vi valden en annan än den som är original
Har inte kunnat kolla om det är rätt på den stora bänkskivan ännu. Den låg på fel håll och är alldeles för tung för mig att vända på själv.
Jag hoppas att IKEA kan fixa detta nu för det är dom som har gjort fel och inte vi!!
Hoppas bara att den stora är rätt så vi får den på plats.
Det handlar ändå om mycket pengar med. Kostade ca 7500 för båda.

Nu ska jag försöka lugna ner mig och börja med maten.

Uppdatering: har nu kollat den stora bänkskivan och tack och lov så är den rätt!!
Så dom har lyckats göra något rätt. P-O skulle ringa till dom sa han. Men dom har egentligen inte så mycket att säga till om eftersom vi har på papper vad vi har beställt.
Men tråkigt när det blir fel och vi kommer säkert få vänta i 2-3 veckor till.
Hoppas på någons kompensation.

Nu ut i det fina och varma vädret!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Åh gud vad irriterande!!!! :( Hoppas det ordnar sig.