fredag 17 april 2009

I Onsdags var P-O ledig så vi fixade lite små saker i köket. Satte upp alla handtagen, planerade månaden, planerade sakerna som är kvar att göra i köket.
Jag satte ut lite blommor i landet som jag hade fått av grannen.
Jag stor handlade även på kvällen.
Cassandra var på dagis som vanligt. Dom var på utflykt till vallarna och dom grillade även korv där. Så vi hämtade hem henne vid 12 istället för 11.30. Hon var så stolt över att hon oxå hade fått äta på dagis :-)
Vi körde till dagis för att hämta hennes cykel sen bar det av ner till stan för att gå på vårmarknaden :-) Det blev en munk som är ett måste att köpa :-)
Sen köpte vi även en upp blåstbar gitarr som Cassandra ville ha.

På kvällen så pajade vår nya dator som vi köpte i november. Nu går det inte att starta den alls. P-O ska ringa till Dell och höra med dom.
Hoppas bara inte vi har förlorat nåt på datorn.
Så nu kan jag inte lägga in några bilder förens jag har den andra datorn igen.
Tråkigt!!

Igår kom Emma och Alva till oss på em och vi gick en promenad. Gick till deras nya hus som dom ska flytta till om 2 månader. Kul att dom kommer in till stan så man kan träffas oftare. Det var skönt promenad väder oxå.
Stannade på en lekplats nära det nya huset så barnen fick leka av sig lite. Mio vaknade nästan precis när vi skulle gå igen.
Men nu har vi bestämt att vi ska ut och gå 1 gång i veckan tillsammans. Roligt!!
Igår var jag även och tränade lite dans på friskis. Lika kul som alltid.

2 kommentarer:

Anette sa...

Jag vill oxå följa med er ut och gå :) Får jag det? Var ska dom flytta någonstans, är det nära oss? Va kul att de kommer in till stan! :)

Föresten, har du kvar gamla inspelade Unga mödrar? typ från de två senaste veckorna? för jag har bara sett ett avsnitt när jag varit här och det var sista för säsongen så jag har missat massor :/ om du har spelat in, kan du spara dom då så jag kanske kan se dom när jag kommer tillbaka? kram

Anette sa...

Jaha, därvid rondellen, ja det vet jag var det är. Skadom flyta till dom där lägenheterna där vid vägen eller har dom köpt hus?

Synd att du inte sparat några unga mödrar, jag har ju missat massor :( aja du får berätta vad som hänt under någon promenad :)

Jag åker hem på söndag skulle jag tro, det känns som en bra dag att åka hem på ;P