söndag 5 april 2009

Helgen

Det har vart underbart skönt väder i helgen, eller jag fredag och Lördag. Idag har det vart lite mullet och blåst kallt.
Men dom andra dagarna har vi mest vart ute. Har vart mycket på lekplatsen. Barnen lekte och jag solade och läste en tidning.
Ska sanrt gå och sova här. men P-O håller på att sätta fast skåpen till bardisken. Tror det snart är färdigt.
Sen ska vi sova.
Idag har Cassandra vart och lekt med Farmor. P-O har jobbat och jag och Mio har slappat.
Han sov i mitt knä i flera timmar på förmiddagen.
Jag han se en film, en serie och Robinsson.
Har även försökt att städa här hemma lite.
Men det ser ut som ett bombnedslag när man renoverar. Skönt när det har vart fint väder, så man kan smitta ut och slippa se röran :-)
På tisdag kommer den första bänkskivan från IKEA. Den som ska vara på bardisken :-)
Börjar närma sig.
Jag ska nog börja flytta sakerna från dom gammla skåpen till dom nya imorgon. Så vi kan riva ner dom gammla sen.

Inga kommentarer: