måndag 6 oktober 2008

Bakat chokladkakor *mums*

Så är det måndag igen. Och jag har inte skrivit på jätte länge.
Har vart så himla trött. Och Mio har vart förkyld med så en natt så sov jag knappt ens 4 timmar på hela natten.

Men nu är han bra igen. Men jag är fortfarande trött.
I Lördags åkte Cassandra till Farmor och Tobbe och sov över där. Det har hon pratat om att hon ville sen hon gjorde det sist.
Mio var även där på Lördag em när jag var på Me&I party :-) och även på söndag em när jag och mamma åkte till en ny pysselaffär i Halmstad :-)
Men allt hade gått bra och dom hade lekt mycket :-D

Idag var det min tur att ha med mig fika till rytmiken.
Jag tog fram hallonrutor från frysen och sen bakade jag även Dubbla chokladkakor med chokladfyllning i :-) Det blev väldigt uppskattat.
Efter rytmiken var det barngympa som vanligt, Cassandra började att gråta när vi kom till gymnastiken för hon var lessen för att den dumma killen var där.
Men det gick bra när P-O var med. Men nu såg hon att den dumma killen inte gjorde nåt med henne idag heller. Så jag hoppas att det går över snart :-)

Nu har vi precis ätit kvällsmat och barnen ska snart nattas av P-O jag ska gå ner och ta hand om tvätt och disk!

Så här blev kakorna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums dom såg goda ut :D

Anonym sa...

Mums! recept tack :)