lördag 18 oktober 2008

Bakat!

Idag är jag trött, Mio har vaknat flera gånger i natt. Ätit 3 gånger och massa nappinstopp.
Men hade endå energi på fm.
Passade på att städa på övervåningen, mest vårt sovrum.
Medans Cassandra tittade på Dora och Mio lekte i sitt gym :-)
Han även dammsuga av hela övervåningen och det behövdes.
Började rensa bland alla mina tidningar vid sängen och hittade ett recept på en fänkåls limpa som jag var tvungen att testa.
Så den låg på jäsning medans vi åt :-)
Det blev 2 stora fina limpor, var tvungen att testa det och gott var det oxå.
Sen har vi inte gjort så mycket mer.
Cassandra lekte med Jasmine på em.
Sen vid 16 tiden så kom farmor och farbror tobbe och hämtade Cassandra för hon skulle sova över där :-)
Hon frågade mig nångon dag när det är helg så man får sova över hos någon annan :-D haha
Har även försökt mig på att bygga ett kök i IKEAs program som man kunde ladda hem, eftersom vi har planer på att göra om köket. Men jag förstog min inte på det.

Nu är det sängdags för mig är så trött.


Mio ny badad

1 kommentar:

E sa...

vännen lyckades du inte med Home Planner? :) det är inte så svårt som det ser ut. ge det lite tid och övning så sitter du snart där och pillar :)