lördag 11 oktober 2008

Födelsedags fest mm

Igår hade vi födelsedagsfest för P-O. Det var lite firande med våra familjer :-)
Eftersom dom flesta slutade på kvällen så bestämde vi att kalsat skulle vara kl 19 så vi bjöd på mat.
Det blev Porterstek och även en timjanstek med sås och potatis.
Blåbärscheesecake till efterrätt. Alla åt som bara den så det var nog gott :-)
P-O fick massa singstar spel så det spelade vi sen på kvällen.
Kom i säng vid 0.30 tiden men kunde inte sova så jag somnade inte förens vid 2.
Sen vaknade Mio flera gånger inatt så idag har jag vart jätte trött hela dagen.
Idag har P-O vart i heberg och spelat in lite musik med Tobbe och Tobias.
Vi var och lämnade han vid 10 i morse och han kom hem vid 18 så vi åkte och köpte pizza.

På fm var jag och barnen ner på Resia som hade öppnat i stan och Bamse var och hälsade på :-) Alla barnen fick glass och sen fick Cassandra ett pussel och en målar bok oxå :-)
Sen har det inte hänt så mycket här.
Vi hade ett mega berg med disk imorse. Så det har jag fixat med.
Fast P-O tog hand om mycket imorse medans jag och barnen låg kvar i sängen :-)

Tror jag ska gå ner och fixa det sista för natten nu så jag kommer i säng i tid idag.
Bara jag inte fastnar vid datorn som vanligt.



Bjuder på en fin bild på en fågel utanför vårt fönster

2 kommentarer:

alma sa...

Fin bild på blåmesen på talgbollen. Har du tagit kortet genom fönstret?
mormor

zetika sa...

tack. ja det har jag gjort :-)