måndag 20 oktober 2008

Trött som vanligt!

Cassandar ville inte alls gå till dagis idag och var jätte ledsen.
Men det hade gått över sen när jag hade gott.
Tror att hon var trött.
Hon var juh hos farmor hela dagen igår, hade sovit över där.
Kom inte hem förens kl 18.15 igår.
Men hon hade haft så roligt!

Så var det måndag igen. Somvanligt men massa aktiviteter. Babyrytmik och gympa.
P-O kunde sluta så han var med på gympan. Verkade gå bättre idag när p-o var med hela tiden.

Sen har det inte hänt på så mycket mer.
Jag var tvungen att gå ut på en promenad nu ikväll, för att få lite lugn och ro. Cassandra är på mig hela tiden. Tjatar och gapar och skriker på mig hela dagarna.
Så ikväll behöver jag bara ut och andas lite!

Ska snart ner och kolla lite på tv.

1 kommentar:

alma sa...

Vad fina kort du gör. Snyggt med hjärtan, som gick lite utanför på bröllopskortet