onsdag 8 oktober 2008

Biblioteket

Idag var Cassandra på dagis och dom var fortfarande ute på utflykt när jag skulle hämta henne :-) Dom hade vart i skogen och letat troll och hittat en koja :-)

Det har vart lika underbart väder idag som igår.
Så efter lunchen tog jag Mio i vagnen och Cassandra fick cykla så gick vi till biblioteket och lånade 9 st böcker.
Gick förbi ett fik på vägen hem och gick in och köpte med oss lite fika :-)

Så sen gick vi hem och fikade. Mio han sov sig igenom det mesta. Somnade under promenaden till biblioteket och vaknade när vi fikade.

Sen ringde barnens mormor som undrade ifall Cassandra fortfarande skulle ha med sig tomma toalettrullar till dagis. För hon hade 3 st så då gick vi och hämtade dom. Och Cassandra passade även på att gunga lite då med på lekplatsen i närheten :-)

Nu har vi ätit för ca 1 timme sen och barnen ligger och sover så sött i sitt rum, jag är trött och väntar på p-o som ska sluta om ca 30 min.

Lite bilder från idag.

Vi har pysslat. Detta är Mios fot med embossing
pulver som jag håller på att smälta
Såhär blev det när det var klart.
Båda barnens fot och hand avtryck
På väg till biblioteket
En trött Mio

Ett försök till ett fint höst kort, gick sådär


Mycket leksaker ska det vara tycker Mio

Inga kommentarer: