fredag 17 oktober 2008

lekdag & Kalas

Idag var det kallt när vi skulle gå till dagis. Bara 4 grader.
Så det blev fodrade regnbyxor och jacka.
Men väldigt fint väder har det vart hela dagen.
Så på fm när Cassandra var på dagis så bakade jag bröd.
Och fixade med tvätten och disken. Åt plättar till lunch.
Så efter lunchen när Mio hade vaknat så gick vi till lekplatsen. Tog lite kort och lekte.
Mio var fortfarande jätte trött så jag satt och försökte få han att somna.
Han somnade tillslut och sov i kanske 15 min.

Sen var jag så kall så vi fick gå hem.
Men Cassandra ville helldre till Nova så vi gick förbi och frågade om det gick bra. Så dom lekte mellan 15-16.30.
Sen han cassandra bara äta en yoghurt innan Jasmine kom och frågade ifall dom skulle leka.
Dom han leka lite uppe på rummet. Medans P-O duschade mm.
Sen gick hela familjen till Coop för att hämta ut biljetter till Lena + Orup som vi ska se på i November *längtar*

På kvällen var vi bjudan på kalas till P-O´s kusin.
Så vi kom hem för ca 30 min sen.
Så nu nattas Cassandra och vi ska oxå snart sova.



Gos på lekplatsen


Sitter själv


Kortet till P-O´s kusin

Närbild på flickan
Gottepåsen med passionsfruktstryffel
fick hon oxå

2 kommentarer:

Anonym sa...

sötisungar!!! :)
vi måste träffas när jag kommer hem v.44!
kramar!

Jeanette sa...

Söta de är. Stora killen som sitter själv nu. :-)