tisdag 7 oktober 2008

Höstfint

Cassandra fick stanna hemma från dagis idag. Så vi slapp stressa iväg till dagis när endå p-o var ledig. Det var skönt att ta det lite lungt.
Men det var tänkt att jag skulle få sova ut idag. Men som vanligt så blir det att jag bara får sova ut tills kl är 8. Idag vaknade jag utav att dom spela piano.

På fm så åkte P-O och Cassandra iväg och handlade och jag var hemma med Mio och bakade bröd. Han var trött och somnade på golvet på ett täcke :-)
På em cyklade Cassandra till blomsterlandet och jag gick. Vi skulle köpa lite höstblommor och göra fint på framsidan.

Sen har vi mest försökt få ordning här hemma och försöka komma på en lösning med hur vi bor. Tycker att det känns trångt, men mest pga att det är så mycket saker överallt.
Här kommer iallefall lite bilder på dom nya blommorna.
Det enda som har fastnat på bild idag :-)













Inga kommentarer: