onsdag 15 oktober 2008

Marknad & Regn

Idag har det regnat hela dagen. Riktigt höstväder.

P-O var ledig idag. Men var på jobbet på fm för att fixa lite saker.
Jag passade på att göra chokladtryfflar i present nu när vi ska bort på fredag.
Och Mio sov.

Efter lunchen var vi trötta och tog det lungt framför tv:n.
Jag hade lovat Cassandra att vi skulle till marknaden som är i stan.
Så det var bara att ta på sig stövlar och regnkläder på oss båda. Men jag hittade inte mina regnbyxor. Trodde inte att det regnade så mycket. Men det öste ner och blåste jätte mycket.
Så jag blev jätteblöt på mina byxor.
Så vi gick fort på marknaden och sen hem och jag och Cassandra passade på att värma oss med ett bad tillsammans.

Mio var endå med P-O på jobbet på ett möte.
Och efter det handlade dom lite snabbt.
Så fast det var p-os lediga dag idag så har han kanppt vart hemma.

Och nu är det dags för mig att hoppa i sängen.

Inga kommentarer: