torsdag 16 oktober 2008

Händelserik dag.

Började dagen med en uppfrikskande dusch så man vaknade till.
Mio kunde inte komma till ro och sova vid 4.30 han bara skrek inget som passade. Men efter ca 1 timme så somnade han. Många omstoppningar och istoppning av nappen blev det.

Efter att Cassandra hade gått till dagis så gick jag en liten extra runda med Mio, för han var jätte trött. Men han ville inte sova tillslut så gallskrek han. Så jag gick in och gjorde lite mat. Men efter maten så fortsatte han att skrika. Så då gick vi in så när jag tog upp han så spydde han ner sig. Byta tjock tröja på han. Satte han i babysittern och han fortsatte att skricka eftersom han var såå trött.
Jag packade färdigt väskan, för vi skulle på babymassage. Ville gärna att han skulle somna innan den. Har packat färdigt och tar upp han. Då spyr han ner min tröja och alla sina kläder. Så nya kläder igen.
Sen var det dax att gå till massagen. Kom inte iväg så tidigt som jag hade tänkt.
Mio somnade inte på vägen heller.
Men han var jätte glad och mysig hela tiden medans vi masserade, men när det var slut och jag hade tagit på han så tog det 2 sek sen sov han äntligen :-)
Sov sen i ca 1 timme. Efter massagen var det raka spåret till Cassandras dagis.
Hem och packa om lite i skötväskan.
Sen ner på stan igen. Hade följe med Anette och Loke.
Vi hade bestämt träff på the Lounge med Emma, Regine och Sabina.
Cassandra fick köttförsås och spagetti och jag tog en panini, väldigt god!
Vi satt och tjötade i 1 ½ timme.
Sen en tur på stan med Anette, kollade lite kläder och försökte få dom små att sova. Mio hade svårt att komma till ro igen. Men somnade tillslut.
Självklart så började det att regna när vi hade kommit halvvägs hem oxå.
Så Loke fick stanna hos oss medans Anette gick ut med hundarna :-)

Cassandra var lek sugen och jag sugen på att träffa Sofia. För det var längesen.
En så bra vän!
Så vi bjöd in oss till dom, men vi hade med oss chokladtryffel och choklad kakor. Så vi var så välkommna :-)
Så där satt vi och tjötade bort några timmar.
Så kvällsmaten blev lite sen och Mio somnade redan för natten vid 16.30. Han var så trött och somnade på mig :-)

Oj så långt detta blev. Nu ska jag ner till tv:n

Inga kommentarer: