torsdag 9 oktober 2008

Födelsedag

Idag gick jag och barnen upp redan kl 7 för att sjunga för P-O som fyller år idag :-)
Han fick ett minneskort till ps2 och ett singstarspel. Han blev så glad så både för paket och skönsång :-)

Sen var det frukost tillsammans innan Cassandra skulle till dagis.
Jag gick och lämnade henne och P-O fixade iordning Mios skötväska och tog på Mio kläder för vi skulle på babymassage :-)
När vi kom hem så hade P-O satt upp dom nya höstgardinerna i vardagsrummet. Blev väldigt fint.

När Cassandra hade kommit hem från dagis var det dags för P-O att cykla till dagis.
På em gjorde jag blåbärscheescake och Cassandra gjorde ett grattis kort till pappa.
Mio sov :-)

Mio hade lite svårt att komma till ro och sova bra. Så jag fick sätta mig med han i knät vid tv så han sov på mig i 2 timmar tror jag.

Efter att han hade vaknat kläder vi på oss för att gå till lekplatsen. Blåsigt och kallt idag.
Nu har jag precis vart och hämtat ett klädpaket från Me&I.
P-O nattar Cassandra som har lite svårt att komma till ro. Och Mio sover sen 18 tiden.
har äntligen fått iväg tackkorten från dopet med.
Framsidan på tackkortet


Insidan på kortet

Det ska synas vem som har gjort det :-)


Cheesecaken


Cassandra som har målat sig själv som klättrar
P-O´s födelsedagskort som jag gjorde till han igår

1 kommentar:

E sa...

Tack för kortet! supersött!
Du är duktig :)
Hoppas allt är fint med er hemma!
Kram Emmi