måndag 13 oktober 2008

Uppdatering

Nu har jag glömt att skriva igen.
P-O var ledig igår och vi tog det lungt på fm.
Cassandras kompis Ellen var här och lekte och åt lunch här.
Efter lunchen bakade jag Hallongrottor till fika för vi skulle få gäster.
Cassandra och Ellen hjälpte till att lägga på sylt på kakorna.
När Ellen hade gått hem så var Cassandra fortfarande rastlös, så P-O följde med henne hem till Nova så där var hon och lekte i några timmar.
Vid 16 tiden så kom P-Os kusin med familj på besök.

På kvällen hade jag blivit bjuden på ett ljusparty hos en kompis och jag tog även med mig Anette, men Kristofer jobbade så P-O passade Loke.
Det hade gått bra. Dom små somnade vid 19 och Cassandra vid 19.45 så när vi kom hem strax efter 20 så sov Mio och Loke i Mios spjälsäng. Det var så gulligt :-)

Ljuspartyt var helt ok, men som med alla party så är allt så dyrt. Dom ville ha pengarna innan fredag. Så jag ville inte lägga pengar på det nu.

Idag har vi gjordet det vanliga. Dagis, Rytmik och bamsegympa.
Men det går inte så bra på gympan. Cassandra vågar inte vara med längre. Jag gick in med henne och var med. Sen verkade det gå bra så jag gick en liten bit så var hon med en av ledarna men sen blev hon jätte lessen och började gråta.
Hon tror att den dumma kille ska komma och göra dumma saker mot henne. Fast jag säger att alla kollar han nu och att han inte gör något längre.
Så nu vet jag inte vad som är bäst att försöka gå kvar eller att strunta i det?!

Nu sover iallefall barnen och P-O jobbar.
jag sitter här och har det mysigt med massa levande ljus :-)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Oj, det är inte lätt när de blir ledsna. Man vill ju inte tvinga dem till att gå men så gillar de egentligen gympan. Så trist när någon annan förstör det så. :(